lørdag 25. august 2012

Nye etasjefat



Jeg har ikke tilgang til hobbyrommet eller symaskinen min for øyeblikket. Så når jeg trenger et avbrekk fra jobb og oppussing må jeg ty til min samling av porselens tallerkener. Så langt har det resultert i 3 nye kakefat og en konfekt skål. Har også fått skåret ut et par nye smykker, men får jeg blogge om litt senere.


Jeg har også fått meg en ny favoritt blant alle fatene jeg noen gang har laget, det blå blomstrede som står bak til høyre.  Jeg vurderte en stund om jeg skulle beholde det selv. Men oppussings prosjektet har vist meg at det er større behov for å kutte enn å legge noe til i samlingen.


Jeg har fått endel spørsmål ang hvor man får tak i utstyret som er nødvendig for å lage disse fatene. Hovedsaklig fra utlandet men kanskje det finnes noen her hjemme også som lurer så jeg fant ut at jeg like gjerne kunne legge det ut informasjonen her.

Jeg kjøper det aller meste av utstyret mitt fra E-bay eller Etsy. Søker du etter "tier handles"  burde det dukke opp endel produkter å velge mellom. Drill-bitet er 6 mm og kan kjøpes på samme plass.

2 kommentarer:

eWa sa...

Mycket charmiga fat !! Något måste du väl behålla själv :) ? Ha det fint, kram

Lissie sa...

Så utrolig flotte etasjefat!
Du er dyktig!

Ha en fortsatt god helg! :)

Related Posts with Thumbnails