mandag 28. november 2011

Julemarked og julestjerner


I går deltok jeg på mitt aller første julemarked.  Det var mye folk innom, men jeg kan ikke si meg helt fornøyd med salget. Jeg var litt sent ute med påmeldingen og endte derfor opp med et bitte lite bord i hjørnet. Så nå har jeg lært leksa mi og kommer til å være tidligere ute ved neste anledning.


Siden dette skulle være et julemarked bestemte jeg meg for at jeg måtte stille ut noen jule relaterte produkter også. Men jeg er ikke en spesielt ”julete” person så var det vanskelig å finne den rette inspirasjonen så tidlig på året. Men så kom jeg over en fin origami stjerne på nettet og bestemte meg for å gå for den. Først prøvde jeg å lage den i stoff. Det viste seg å være en ekstremt tidkrevende prosess og overhode ikke noe det ville lønne seg å produsere for salg. (og når jeg var ferdig så det hele noe kjent ut, og det var da jeg kom på at Sofie Leghart også har laget noe lignende.) Så derfor bestemte jeg meg for å gå for papir varianten jeg og. Jeg kjøpte scrappepapir med julemotiv på begge sider, skar opp strimer til den store gullmedaljen og brettet og brettet i henhold til denne oppskriften.

Jeg likte best den flate varianten og bestemte meg derfor for å droppe del 3 av tutorialen. Det virket også som stjerne falt i smak på markedet for den var helt klart mitt mest selgende produkt.



1 kommentar:

eWa sa...

Stjärnorna är jättefina ! Jag kan trösta dig med att första marknaden nästan aldrig är en hit. Folk vill gärna titta och klämma och bekanta sig första året för att sen slå till året därpå :)
Hoppas du hade trevligt och knöt nya kontakter !
Kram från Eva

Related Posts with Thumbnails