onsdag 23. november 2011

Notatblokker av platecover



For en stund siden brukte jeg deler av et platecover for å lage et bursdagskort. Hadde tenkt å lage notat bøker av resten og har samlet på papir siden den tid. Papiret jeg har brukt kommer fra alle mulige plasser så noen av sidene har print på ene siden.



Jeg har sett utrolig mange fine og kreative dagbøker på nette og har hatt lyst til å lage min egen en god stund nå. En av bøkene skal derfor brukes til dette, mens jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med resten helt enda. 



4 kommentarer:

Marlene sa...

Kjempekul ide!
Veldig fine bøker.
Og den resirkulerte gavenpakningen under var bare så fin Ü
God onsdag!

ReVinyl sa...

Jeg har kuttet platecover nå for å selge som kort på markeder. Vet ikke om det blir noen slager. Har kuttet endel som jeg tenkte jeg skulle lage notatbøker av å, men er så vanskelig å få det pent selv om mannen har tatt med kutter fra jobben. Jeg er så utålmodig når jeg ikke får til ting, så blir fort lei...

Dine bøker var innmari fine da!

Jeg synes også de er så lekre de som bruker gamle bokpermer til notatbøker. Har du prøvd deg på det?

So long...
Siw

Susanne sa...

Takk Marlene :)

ReVinyl: Det var litt styr å få notatblokkene sånn nogen lunde. Skulle gjerne hatt mye mer papir mellom permene med det tillot desverre ikke min bindemaskin.

Har ikke prøvd gamle bokpermer (enda...), men har sett slike bøker på fretex og de er utrolig stilige.

Sachoza sa...

stilig!! :)

Related Posts with Thumbnails