søndag 21. august 2011

Bursdagskort og gaveinnpakning av resirulert materialet



I går var det feiring avrund dag. En god venn ble 40 og siden presangen var av den mer praktiske sorten fant jeg ut at jeg heller fikk legge sjelen i kortet. Framsiden er laget av en bit av et gammelt platecover med pålimte scrappebokstaver og en puslespill brikke. Innvendig er det 4 sider, to med bilde av jubilanten og 2 med fakta om årstallet og datoen han ble født.



En halvtime før jeg skulle gå kom jeg også på at jeg kanskje burde pakke inn gaven. Hadde ikke akkurat tid til den helt store kreative brainstormingen, så jeg bestemte meg for å gå for en røff look. Men det ble litt vel kjedelig med en bar eske, så ved hjelp av et ukeblad og litt dobbelsidig tape ble esken dekorert med en rosett.



Hadde jeg hatt bedre tid ville jeg nok lagt mer flid i valg av sider, farger og avslutning, men alt i alt synes jeg rosetten ble ganske stilig og jeg kommer nok til å lage flere ved en annen anledning.




3 kommentarer:

ReVinyl sa...

Jeg likte rosetten kjempegodt!
For en smart ide!! :)

eWa sa...

Älskar den rosetten !! Ditt kort blev också väldigt personligt och fint, verkligen annorlunda :) och det hade jag då uppskattat som mottagare.
Ha en fin vecka
Kram

Villblomsten sa...

Det ble en flott rosett :-)

Related Posts with Thumbnails