onsdag 14. juli 2010

Jeg fant, jeg fant...

Et fantastisk flott vevd og fargerikt bånd fra 70 tallet (tror jeg… :)

Under et søk på e-bay etter noe helt annet dukket plutselig dette fantastiske båndet opp. Jeg holdt nesten på å scrolle rett forbi siden jeg egentlig var på jakt etter noe helt annet, men heldigvis var det en liten stemme i bakhodet mitt som sa at nå holdt jeg på å gå glipp av en skatt.

Derfor er jeg nå den lykkelige eier av hele 4,5 meter av denne herligheten. Hva jeg skal bruke det til har jeg ingen formening om enda. Er litt redd for å sløse det bort på tull, men regner med at jeg finner ut hvor det hører hjemme etter hvert.



Jeg fikk også en pakke til i posten i dag, og skulle du ha sett… mer bånd i metervis :) Disse er ikke fullt så eksklusive så de blir nok tatt i bruk uten alt for mye kvaler.



3 kommentarer:

Martilie sa...

For et kupp!!!
Lekre bånd, koselig og inspirerende -og pluselig så er bare ideen der og du vet akkurat hvor DET båndet hører hjemme! :)

Lykke til :)

Sommerklem fra Tove

Eva sa...

Hej !
Tusen takk för trevlig kommentar på min blogg, värmde verkligen ! Så måste jag då bara kolla vem du var...himla kul att du gíllar återvinning precis som jag :) Ditt senaste fynd är verkligen vackert, älskar sådana band.
Ha det så gott i sommaren
Eva

Lissie sa...

Flotte bånd! Blir spennende å følge med på hva du bruker dem til! :)

Related Posts with Thumbnails