mandag 14. juni 2010

Gjenbruk av Barbie dukker

Jeg satt og surfet etter rammelim og som så ofte ellers har disse nettsøkene en tendens til å skli ut. Vanligvis så blir det bare et tidsfordriv, men noen ganger, som i dag, kommer jeg over noe som legger seg i minnet. Denne gangen dumpet jeg borti smykke kunstneren Margaux Lange som har spesialisert seg på gjenbruk av Barbie dukker. Jeg synes smykkene hennes er utrolig flotte, og helt klart en kilde til inspirasjon. Dersom du liker bildene jeg har lagt ut her anbefaler jeg sterkt at du tar turen innom siden hennes her.
Hun har også en Etsy shop her. Prismessig ligger hun litt over mitt nivå, men vel verdt en titt uansett :)


4 kommentarer:

Eirin Edvardsen sa...

Jeg kjenner igjen til det med at et google søk kan lett skli ut. he he. Disse smykkene var fantastiske. Jeg var så utrolig glad i Barbie dukker da jeg var lita, så dette var helt i min gate. Takk for tips. Jeg fikk lyst til å blogge om disse smykkene jeg også. åper det er greit. Legger link til deg som ga tipset. Ellers veldig fin blogg her:-)Veldig gøy å finne nye fine blogger.

Susanne sa...

Selvfølgelig er det bare å blogge i vei. Jeg synes smykkene er så flotte at de fortjener all oppmerksomheten de kan få :)

Marianne sa...

Så utrolig artig å se! I stedet for å lempe esken med barbier lengst inn i boden når man når en viss alder, kan man heller gjøre dem om til unike smykker. Hurra for gjenbruk, sier nå jeg. Man kommer stadig over perler som dette, som viser at mulighetene virkelig er uendelige, det er helt sikkert!

ShabbyStyleSuzi /Dreamy Suzi's systue sa...

oi, så flott! -fascinerende..

Related Posts with Thumbnails