fredag 18. juni 2010

CD-holder til bilen



Denne kommer jeg nok til å sy flere av siden den er en kjempe grei måte å bli kvitt rester på. Jeg klippet ut 2 store panel som jeg stivet av med kraftig interfacing. Deretter sydde jeg fast en og en firkant og festet 2 strikker på baksiden før jeg tok kantebånd rund. Veldig enkelt med andre ord. Men selv om jeg brukte tynn bomull så ble cd-holderen ganske tykk på midten, så neste gang kommer jeg nok til å lage mitt eget kantebånd som er litt bredere. Da vil forhåpentligvis sluttresultatet se litt mer gjennomført ut enn det gjør nå.


3 kommentarer:

Kirsten Søeballe sa...

Det er en vældig fin idé du har givet mig . Tak for det :-)
Mvh Kirsten

Beate Knappe sa...

thank you for let me know you are visiting my Blog- I like your stuff too

Velkommen til min kreative verden sa...

Du verden. Nå ble jeg imponert: ) Her var det mye fint. Jeg mister nesten pusten av sminkepungene dine. Du er flink med symaskin.

Ideen med Barbiesmykker skal jeg gå inn og se på. De var kjempetøffe: )

Related Posts with Thumbnails