torsdag 13. mai 2010

Papirmosaikk


Inspirert av bryllupet jeg skal i på lørdag bestemte jeg meg for å legge ut disse. Bildet til venstre laget jeg som innflytningspresang til brudgommen den dagen han kjøpte sitt første ungkarsrede. Det var første gang jeg prøvde meg på pop art stilen på disse bildene. Bildet falt heldigvis så godt i smak hos mottakeren at han bestilte et i samme stil som julegave til søsteren.

Teknikken er den samme som med de andre papirmosaikkene mine. Jeg klipper ut fargene jeg ønsker fra ukeblader og limer det hele sammen med noe som kalles gel medium. For å gjøre det hele mer holdbart lakkerer jeg overflaten.




1 kommentar:

Berit T sa...

Heisann.
Flotte bilder du har laget. Jeg er imponert over alt det flotte du har laget av gjenbruksting.
Mangfoldig kunstner er du.

Related Posts with Thumbnails