tirsdag 16. februar 2010

Buttercup veske og solhatt


Her i huset går det i vesker for tiden. Fant et mønster på nettet som bare måtte prøves. Den kalles Buttercup purse, og de som har lyst til å prøve finner mønsteret her.

Siden min tur til de sydlige breddegrader nærmer seg med stormskritt fant jeg ut at det ville være praktisk med en matchende solhatt. Mønsteret til den laget jeg selv.
Når det gjelder stoff falt jeg totalt av gjenbruksånden denne gangen. Det brune og hvite fikk jeg for en billig penge under salget, og det brune er lin jeg fant i en restehaug for en stund siden.

”Dessverre” kom morsdagen i veien for planene mine om å ha med settet til syden, så nå håper jeg bare jeg har nok igjen av stoffet til å sy et sett til :)

In english
  

1 kommentar:

Lissie sa...

Stilig og flott sett! :)

Related Posts with Thumbnails